Valkoinen talo, varausehdot

7.2.2023

Varauksia otetaan numerossa 040 511 6283.

Talon avain luovutetaan asiakkaalle hänen etukäteen ilmoittamanaan arvioituna saapumisajankohtana. Maksu suoritetaan toimistolla, maksutapa kortti.

Asiakas palauttaa kohteen avaimen saamiensa ohjeiden mukaan. Kadonneesta avaimesta peritään korvaus. Jos asiakkaan voidaan katsoa kadottaneen avaimet huolimattomuuttaan, peritään talon lukkojen vaihtamisesta aiheutuneet todelliset kustannukset.

Talo on asiakkaan käytettävissä viikkovarauksissa tulopäivästä klo 16.00 lähtöpäivään klo 14.00.

Viikonloppuvarauksissa talo on käytettävissä perjantai-iltapäivästä klo 16.00 sunnuntai-iltaan klo 14.00 saakka tai sopimuksen mukaan. Talon viikkovuokraan kuuluu loma-asunnon ja soutuveneen vapaa käyttöoikeus sekä kaksi (2) saunavuoro asiakkaan valitsemaan aikaan.

Talon vuokraan sisältyy kalusteet, keitto- ja ruokailuastiat ja ruokailuvälineet, polttopuut ja sähkö lämmitykseen, ruoanlaittoon ja valaistukseen. Patjat, peitot ja tyynyt sisältyvät vuokrahintaan.

Asiakas tuo mukanaan liinavaatteet ja pyyhkeet.

Liinavaatteet voi vuokrata 10,00 € / setti (sisältää lakanan -ja pussilakanan, tyynyliinan ja pyyhkeen). Liinavaatteet varataan etukäteen. Talon siivouksesta loman aikana ja sen lopussa huolehtii asiakas itse. Oletamme, että asiakas huolehtii seuraavista asioista: roskien vienti, lattioiden imurointi, astioiden puhdistus (ja tiskikoneen tyhjennys), tahrojen ja lian poisto, tavaroiden paikoilleen vienti ja vuoteiden petaus.

Mikäli varauksen päättyessä ei siivousta ole suoritettu ja talon omistaja/huoltaja joutuu huolehtimaan siitä ennen seuraavan asiakkaan saapumista, on omistajalla oikeus periä vähintään 70 € suuruinen siivousmaksu.

Taloa ei saa käyttää useampi henkilö kuin mitä on sovittu. Teltan tai asuntovaunun käyttö lomakohteen tontilla ilman omistajan lupaa on kielletty.

Avotulen teko metsäpalovaroituksen aikana on kielletty.

Tupakointi sisätiloissa on kielletty!

VAHINKOJEN KORVAUKSET

Asiakas on velvollinen välittömästi ilmoittamaan ja korvaamaan lomakohteelle tai sen irtaimistolle aiheuttamansa vahingot suoraan kohteen omistajalle.

Vuokralainen on velvollinen korvaamaan lomakohteelle ja sen irtaimistolle aiheuttamansa vahingon.